Bijna 4 weken - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Bijna 4 weken - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Bijna 4 weken

Door: lianne wezeman

Blijf op de hoogte en volg lianne

13 Juni 2011 | Verenigde Staten, Hanford

Hallo allemaal.

Ik zit hier nu weer bijna 4 weken! Wat gaat de tijd hard. Nadat het weer goed ging met mijn mond ben ik weer gaan rijden en werken. Ook ben ik nu 2x mee naar de kerk geweest op zondag. Dit vond ik leuk om mee te maken. Vorige week zondag zijn we nog een middag bij het meer geweest. Ik ben meegeweest op de boot toen ze gingen wakeboarden, dit was leuk om te zien! Woensdag heb ik er 2 paarden bij gekregen om te rijden. Een van deze word op vrijdag en zaterdag nog door iemand anders gereden. De foto's van de paarden komen nog steeds een keer!!

Afgelopen weekend zouden we naar San Francisco. Maar zaterdagochtend heb ik een trap gehad van een jong paard op mijn bovenbeen. Er zit een blauwe plek maar er is niets gebroken. De spieren die er zitten doen meer zeer. Dus zijn we niet naar SF gegaan.
Zaterdagavond zijn we nog wel naar een barbeque geweest. Zondag hebben we kip van de Kentucky Fried Chicken gegeten. Dit was erg lekker. Ik kan wel wat dingen doen maar doet het nog wel rustig aan.
Zaterdag waren er mensen komen kijken voor een paar springpaarden. Hun rit hierheen duurde 5 uur!! Moet je je dat in NL voorstellen. Dan ben je alweer het land uit. Even 5 uur rijden voor paarden kijken! Maar ze zullen hier wel moeten!

Wat maak ik hier een boel mee. Hopelijk kunnen we nog een ander weekend naar SF! Ik vind het erg leuk om jullie reacties telkens te lezen.
Volgensmij lezen er best een boel mensen mee want ik zag dat er al meer als 4000 vieuws waren. Leuk hoor!

  • 13 Juni 2011 - 22:02

    Jannetta:

    je vertelt zo enthoisiast over alles daar dat ik zin krijg om ook te komen wat een fantastische ervaringen doe jij op. We komen net terug van de menles en hebben een vaardigheidsparcourtje gereden. Prachtig om te doen hoor. Matsje gaat morgen voor het eerst mee naar het kuinderbos met Hilma.
    Dus op een veel bescheidener manier doen wij ook ervaring op. Meid geniet ervan ,want dit kun je nooit meer over doen. gr. van Arie en mij.

  • 14 Juni 2011 - 14:22

    Hennie:

    hallo brokkenpiloot hier even een berichtje uit de dominicaanse republiek wij zitten hier lekker te genieten in de tropen, wat maak jij veel mee zeg het zit je niet mee he.
    hoop voor jou dat je niet meer ongelukjes krijgt. met ons gaat het goed het is hier erg warm dus doen hetrustig aan . veel zwemmen maar hier koel je niet vanaf want het water is hier lauw. aan het strand is het goed toefen. door een licht briesje.
    de groetjes van henk en hennie

  • 14 Juni 2011 - 17:41

    Jeanette:

    Hey Lianne,

    Heb je het nu wel gehad met de pech? En ga je nu weer gewoon leuke dingen doen in plaats van ijs eten en ijs op je been te leggen. Wat heb je een pech zo zeg. Maar ik vind het wel heel leuk om je verhalen zo te lezen en hier en daar wat foto's is ook leuk om voor ons een beetje een idee te krijgen van je verblijf daar. Van mij mag je nog meer verhalen schrijven hoor ;-), vind ik alleen maar leuk.

    Groetjes Jeanette

  • 14 Juni 2011 - 18:03

    Mariska Tjalsma:

    Ha Lianne,

    Wat leuk om je verslagen te lezen!! Ik hoop dat je al je pech nu achter je kan laten en weer gezond zonder pijn kunt genieten van de komende tijd.
    Doe voorzichtig

    Veel groeten van Mariska en Erik Jan

    PS het gaat goed met Teske en Moshe

  • 14 Juni 2011 - 20:35

    Joy Verbruggen:

    Hey Lianne!
    Super leuk allemaal zeg!
    Alleen moet je misschien je ongelukjes maar voor hier bewaren! ;p
    Nog veel plezier hé!
    Ik lees het wel weer!
    En foto'sfoto'sfotoooo's!

  • 15 Juni 2011 - 20:20

    Opa Wezeman:

    Hallo Lianne.Nu even een groet van mij.Ik heb je verslag gelezen endaar in gelezen dat je nogal wat heeft meegemaakt.met de paarden. dat jij je zomaar laat trappen door een paard.ik had weer retuggetrapt.Maar je hebt het wel naar je zin.en je ziet ook heel wat.en dat is ook heel wat waart.Nu lianne ik ga je nog veel geluk toe wensen.Nu van mijn kant.de hartelijke groeten en tot een volgende keer Je opa.

  • 16 Juni 2011 - 20:24

    Nathalie:

    Zo al weer 4 weken wat gaat het snel!
    Maar wat een ervaring wat je mee maakt zeg.
    Veel plezier daar nog enne succes ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hanford

Stage in Californie.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2011

Laaste paar dagen

16 Augustus 2011

Wat is het toch super hier!

29 Juli 2011

Wat een leven hier..

09 Juli 2011

De zomer is begonnen!!!

20 Juni 2011

San Francisco
lianne

Op naar Canada!

Actief sinds 14 Mei 2011
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 31996

Voorgaande reizen:

11 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Rondreis Canada

08 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Op naar Canada

18 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Stage in Californie.

Landen bezocht: