Wat een leven hier.. - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Wat een leven hier.. - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Wat een leven hier..

Door: lianne wezeman

Blijf op de hoogte en volg lianne

29 Juli 2011 | Verenigde Staten, Hanford

Wat een leven hier. De zon, alles bij elkaar. Heel anders als in Nederland.
Jorn is weer naar Nederland toe 2 weken terug. En diezelfde dag zijn er 2 nieuwe meiden gekomen. 1 is hier al eerder geweest. Het is heel gezellig. En afgelopen vrijdag is Maarten gekomen, die is hier dit jaar al eerder geweest.
Vorige week zondag zijn we naar de kerk geweest. Dit was weer leuk. We hebben veel Nederlanders ontmoet die hier in de buurt wonen. We zijn vroeg naar het meer gegaan zodat we hier de hele middag en avond konden zijn.
Ik heb rondgecrosst op de Jetski's. Dit was echt super gaaf! Zo leuk. En we hebben nog tubing gedaan.
Afgelopen zaterdagavond zijn we naar een verjaardag geweest van iemand. Ze hadden een bbq. Was lekker. En zondag dus naar het meer.
Maandagavond zijn we na het werk wezen afkoelen in het meer. Er waren een stel aan het wakeboarden. Erg gaaf om te zien! Dinsdagavond was Josan jarig en hebben we pizza gegeten en er was een movie night en toen hebben we bij iemand thuis buiten op een groot scherm de film Grown Up gekeken.
Gisteravond zijn we naar Tulare geweest de outletshopping. Heb daar nieuwe alstars gekocht! Goedkoper als in holland zijn ze hier.

En het leukste vergeet ik, zondag zijn we naar Yosemite National Park geweest, foto's volgen nog. Dit is een prachtig park. Voor herhaling vatbaar. We hebben bijna de hele dag in de auto gezeten. en veel bomen gezien. De rotsen en uitzichten zijn prachtig! Zo blij dat ik dit heb gezien!

Met de paarden en alles gaat het goed hier. Ben nu verschillende paarden aan het rijden. Leer iedere dag weer wat bij.
Dondery die is verkocht. Deze heb ik hier de afgelopen tijd gereden.

Op het progamma staat nog:
Dit weekend mee op Concour.
Volgende week een weekend naar Las Vegas en Grand Canyon!!! Lijkt me super gaaf!

Tot de volgende keer!

  • 29 Juli 2011 - 06:57

    Marleen:

    Klinkt goed!!!!!!!! Wel terugkomen he?Niet te veel geld verliezen in gokkend Las Vegas hoor. Winnen mag natuurlijk wel!

  • 29 Juli 2011 - 07:17

    Mariska:

    Zo Lianne, jij hebt het maar mooi daar! Vooral met het weer. Hier ist echt klote weer. Gisteren was het wel ff lekker.

    Succes daar! :D
    Xx

  • 29 Juli 2011 - 13:36

    Hennie:

    hoi lianne, wat een mooi verslag, als ik je zo hoor heb je straks geen zin meer om naar huis te gaan.
    volgens ons geniet je enorm daar en heb je het heel erg naar je zin.
    oom henk wilde graag weten wat tubing was , wat geweldig dat je ook nog naar de grand cannion gaat. he meissie geniet er nog maar van zolang het kan de laatste dagen vaak heel erg snel . groetjes henk en hennie

  • 29 Juli 2011 - 16:57

    Opa Wezeman:

    Ik heb je verslag gelezen. En dat vind ik heel mooi.En dat jij het zo naar de zin hebt vind ik helemaal tof.Met mij gaat het ook goed .Alleen het weer kan wel wat beter.Nu Lianne ik hoop dat het verder goed met je gaat en tot zien .Ik heb s,avonds de skyp wel aan staan maar ik hoor je niet want ik krijg geen verbinding.De groetjes van je Opa

  • 29 Juli 2011 - 16:57

    Opa Wezeman:

    Ik heb je verslag gelezen. En dat vind ik heel mooi.En dat jij het zo naar de zin hebt vind ik helemaal tof.Met mij gaat het ook goed .Alleen het weer kan wel wat beter.Nu Lianne ik hoop dat het verder goed met je gaat en tot zien .Ik heb s,avonds de skyp wel aan staan maar ik hoor je niet want ik krijg geen verbinding.De groetjes van je Opa

  • 30 Juli 2011 - 19:44

    Hommie En Nannie:

    Hoi Lianne
    Het gaat hardstikke goed met jou zo te lezen.Het lijkt wel een vacantie trip in plaats van een stage We zijn Blij dat je het zo goed naar je zin hebt en dat je al zoveel hebt gezien en geleerd.Wij gaan maandag op vacantie naar oostenrijk,maar we gaan morgen eerst milou haar eerste verjaardag vieren. Peter komt vannacht weer terug uit turkije Die is vast poepi bruin, ze hadden daar 37 graden en zon.Het was hier van de week herfst,maar het word beter zeggen ze ,nou dat wachten we maar af.Nog heel veel plezier in lasvegas en in de grand canyon De groetjes van ons tot over drie weken dan zijn we weer thuis.

  • 31 Juli 2011 - 14:49

    Pap, Esmee, Mam :

    Hai lieverd, fijn dat je zo geniet. Wij hebben in la france geen herfst hoor. Gaan morgen weer naar het eerste meer waar we hebben gestaan, maar nu bij Gerard en Martine op de camping. Ben benieuwd naar de foto's waar je over had. Groetjes en knuffels van ons

  • 04 Augustus 2011 - 19:09

    Fennita:

    Hoi Lianne,

    Wat een leuke verhalen om te lezen en wat een activiteiten en tripjes maak je allemaal mee. Je benut je tijd goed zeg en ziet ook echt wat van het land. Geweldig dat je deze kans krijgt. Kom je nog wel terug of krijgen we straks bericht dat je daar blijft? Wat zul je het saai vinden wanneer je terug bent. Dus geniet er maar dubbel en dwars van.
    Groeten, Fennita

  • 07 Augustus 2011 - 13:27

    Arie, Jael :

    Hoi Lianne,

    We zijn gisterenavond thuis gekomen van het mooie Frankrijk. We zijn ook nog op bezoek geweest bij Sharon. Ze heeft het prima naar haar zin! En volgens mij heb jij dat ook. Wat leuk dat je in je vrije tijd zoveel ziet. Er gaat waarschijnlijk een wereld voor je open of niet? Ik ben benieuwd naar de foto's van de Grand Canyon en Las Vegas. Dat lijkt mij super gaaf! Nog veel plezier!
    Groetjes Jael en Arie.

  • 12 Augustus 2011 - 09:59

    Henk En Geziena:

    hallo lianne zo te lezen heb je het erg naar de zin.nu hier in nederland is het nog steeds rot weer ,dus geniet nog maar van het mooie weer daar.Je kunt al bijna de dagen tellen om weer terug tegaan.je ziet wel hoe snel de tijd gaat.Geniet de laaste veertien
    dagen nog maar,nog heel veel plezier en de groetjes van ons henk en geziena

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hanford

Stage in Californie.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2011

Laaste paar dagen

16 Augustus 2011

Wat is het toch super hier!

29 Juli 2011

Wat een leven hier..

09 Juli 2011

De zomer is begonnen!!!

20 Juni 2011

San Francisco
lianne

Op naar Canada!

Actief sinds 14 Mei 2011
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 32016

Voorgaande reizen:

11 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Rondreis Canada

08 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Op naar Canada

18 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Stage in Californie.

Landen bezocht: