Een maand in Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Een maand in Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Een maand in Canada

Blijf op de hoogte en volg lianne

09 Februari 2013 | Canada, Toronto

Ik ben nu ongeveer een maand in Canada, heb het erg naar mijn zin.
Vandaag een van de eerste dagen dat er ontzettend veel sneeuw is gevallen. Komende nacht komt er nog meer. De paarden blijven ook binnen met zoveel sneeuw. We willen geen rare dingen.

Op het moment heb ik 3 paarden te rijden. Een paard was Kim voorheen op wedstrijden uit heeft gebracht, een pony van 4 jaar en een paard van een iemand hier op stal die mee is naar Florida.

Gelukkig is hier de beschikking tot een binnenbak. Maar het was vandaag -9, het voelde als -20. De wind is erg goed te horen in de binnenbak en ook een beetje sneeuw dus de paarden zijn wat fris maar het gaat goed.

Het was aanpoten afgelopen week maar de stallen zien er nu super uit. De hele barn en alle bezoekers zijn tevreden. Daar doen we het voor!:)
Zaterdag en zondag werken en dan is maandag mijn vrije dag en dan ga ik lekker een stuk wandelen en de camera gaat mee!

Ik vind het leuk jullie reacties te lezen!

  • 10 Februari 2013 - 14:41

    Nannie En Hommie Meijer:

    Hoi Lianne
    eindelijk een berichtje van ons,je weet ik zit niet zo vaak achter de computer.
    Maar ik vond het erg leuk dat je opa op zijn verjaardag belde.Naar wat ik allemaal gelezen
    en gehoord heb, heb jij het ontzettend naar je zin.En je leert er ook een hoop. Ik heb ook even op je facebook pagina gekeken, je hebt er ontzettend mooie foto"s op staan.
    Hier gaat het ook allemaal goed ook met de kinderen. En opa is weer thuis uit het ziekenhuis
    hij moet nog wel rustig aan doen maar dat komt wel weer goed. Kan hij straks weer met zijn bootje aan de gang.Hier sneeuwt het ook af en toe maar hier blijft het niet liggen. Ik denk dat het wel een prachtig plaatje is met al die sneeuw daar.Maar het is wel hard werken voor jou daar.Maar zo te horen geniet je er wel van.Geniet morgen van je vrije dag en maak mooie foto"s we blijven je volgen.

    Groetjes van ons allemaal

  • 12 Februari 2013 - 23:41

    Amsterdam:

    Hallo Lianne,
    Wat fantastisch wat je allemaal meemaakt. En wat leuk dat je tijd hebt om van die mooie foto's te maken. Alicia is afgelopen zondag derde in haar klasse van Amsterdam geworden! Ze moesten wel eerst een uur de ijsbaan sneeuwvrij maken! Maar ze kwam wel met een mooie beker thuis.
    Geniet van de mooie omgeving. Groetjes uit Amsterdam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lianne

Op naar Canada!

Actief sinds 14 Mei 2011
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 32015

Voorgaande reizen:

11 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Rondreis Canada

08 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Op naar Canada

18 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Stage in Californie.

Landen bezocht: