Voorbereidingen en vlucht! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en vlucht! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en vlucht!

Door: lianne wezeman

Blijf op de hoogte en volg lianne

16 Mei 2011 | Nederland, Emmeloord

Hallo allemaal!

Vandaag de vlucht kunnen regelen dat ik mee kan woensdag naar Los Angeles. Nou straks nog stagebieder bellen. En dan kan het avontuur beginnen.

Vind het super leuk en spannend.! De vlucht word al een hele ervaring en ik ben benieuwd hoe het daar is!

Groetjes Lianne

  • 16 Mei 2011 - 14:18

    Mariska:

    Oeee nog eventjes en dan is het zo ver ! :D

  • 16 Mei 2011 - 15:10

    Marjanne:

    Succes Lianne!!! En heel veel plezier :) Wat een ervaring ;) Geniet ervan!
    Liefs,
    Marjanne

  • 16 Mei 2011 - 15:12

    Remko:

    Veel plezier daar Lianne! Ik zal deze site eens in de gaten houden de komende maanden.

    Ben erg benieuwd naar jouw foto's en reisverslagen.

    groeten van je neef

  • 16 Mei 2011 - 15:30

    Simone:

    Heel veel plezier, en succes!

  • 16 Mei 2011 - 16:38

    Nikky:

    Heel erg veel plezier en geniet ervan!!

  • 16 Mei 2011 - 17:06

    Jeanette Tiemens:

    Hoi Lianne,

    Wat spannend zeg. Ik wil je alvast heeeeeel veeeel plezier wensen. Geniet ervan!!!!!
    Ik vind het leuk dat je ons allemaal op de hoogte wil houden.

    Groetjes Jeanette

  • 16 Mei 2011 - 18:41

    Aletta:

    Wat leuk dat je ons op de hoogte gaat houden!! Heel veel succes en plezier!! Kijk maar uit... ze willen je straks vast houden daar:)) Liefs uit Coevorden

  • 17 Mei 2011 - 05:45

    Jantina:

    Wat leuk dat ik je op deze site kan volgen.

    Veel succes daar en lekker genieten daar.

    Dikke knuf ons

  • 17 Mei 2011 - 08:16

    Stichting Uitw.:

    Mooie tijd gewenst in Hanford en omgeving!

    Groet,

    Catrina
    Stichting Uitwisseling

  • 17 Mei 2011 - 08:27

    Henriette:

    Heel veel succes, have fun en geniet ervan!

  • 17 Mei 2011 - 09:02

    Jaco:

    Hoi Lianne,

    Heel veel plezier in Amerika. Leuk dat je laat weten hoe daar met je gaat. Morgen een goede vlucht en vergeet geen foto's te maken.
    xjaco

  • 17 Mei 2011 - 10:10

    Saakje:

    lianne succes en heel veel plezier , geniet ervan .

  • 17 Mei 2011 - 15:12

    Karin:

    Veel plezier, succes met je stage en geniet ervan!!!

    Liefs Karin

  • 18 Mei 2011 - 20:37

    Marleen:

    He hallo grote wereldreiziger!!! Hang je nog in de lucht of sta je al weer met beide benen op de grond aan de andere kant van de oceaan? Beetje lief geweest voor de paardjes onderweg? Niet luchtziek geweest? Nu is het grote avontuur dus echt begonnen he! Top hoor, dat je het doet! Ben benieuwd naar hoe je het vindt, hoop dat je gelegenheid hebt om ons af en toe een beetje bij te praten!! Doeidoei!!!!!!!

  • 26 April 2013 - 05:18

    Noor:

    Hoi Lianne, ik zag dat je stage hebt gelopen bij Willy, mijn zoon gaat ook naar Willy in sept 2013. Ik had een paar vragen, moet je een visum hebben en zoja welke. Hoe lang duurt dat voor het geregeld is en hoe heb jij het geregeld en wat zijn de kosten hiervan. Dit telt ook voor de reis, heb jij een open ticket gekocht, of welke heb jij gekocht en wat zijn ongeveer de kosten?. Ik vond je verslag erg leuk en mijn zoon ziet het ook helemaal zitten, ik ken Willy vd tijd dat hij nog in Nederland woonde.
    Mvg Noor

  • 29 April 2013 - 18:38

    Lianne:

    Hoi Noor
    zou je mij je emailadres kunnen sturen? dan kan ik het beantwoorden.

  • 07 Mei 2013 - 23:39

    Noor Buyserd:

    Hoi Lianne mijn emailaders is jwbuyserd@hetnet.nl en van mijn zoon bruce_buyserd@hotmail.com Fijn dat je informatie wil geven, ben benieuwd. Groetjes Noor Buyserd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmeloord

Stage in Californie.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2011

Laaste paar dagen

16 Augustus 2011

Wat is het toch super hier!

29 Juli 2011

Wat een leven hier..

09 Juli 2011

De zomer is begonnen!!!

20 Juni 2011

San Francisco
lianne

Op naar Canada!

Actief sinds 14 Mei 2011
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 32036

Voorgaande reizen:

11 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Rondreis Canada

08 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Op naar Canada

18 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Stage in Californie.

Landen bezocht: