Strand en Tandarts - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Strand en Tandarts - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Strand en Tandarts

Door: lianne wezeman

Blijf op de hoogte en volg lianne

02 Juni 2011 | Verenigde Staten, Hanford


Zondag zijn we naar Avila Beach geweest. En zijn die dag ook weer terug gereden want de maandag was het hier een feestdag en zou het druk zijn met het verkeer maandagavond. De omgeving is wel even wennen, woestijnachtig. Er was hier een daar een boerderij in de middle of nowhere. Hoe meer je richting de kust ging, hoe meer duin het word. Naja het waren geen duinen maar grote heuvels. Het was een lekker relax dagje. Het zand vloog je om de oren als je in het zand lag te zonnen. Was zelfs even in slaap gevallen. Toen hebben we nog gegeten bij een restaurant. Zo ik heb nog nooit zulke grote dienbladen gezien waarmee ze het eten serveren en dan namen ze iets mee naar de tafel waar ze het dienblad op konden zetten en zo serveerde ze het. Ik had een sandwich met kip ertussen.
Bij de winkels is het inderdaad even wennen met die belasting! Dit komt er nog eens overheen als je gaat betalen. Zo had ik een fotoboek gekocht en daar kwam dus weer belasting overheen. We hebben veel foto’s gemaakt. Er was ook een soort kerkdienst bezig met wat muziek, hier gingen we bij zitten maar het was al afgelopen. Daarna ging de hele groep naar het water toe en gingen ze met 2 mensen 1 iemand onder water doen. Leek wel een beetje op dopen ofzo iets. Zou niet weten wat het moet zijn anders.
De terugweg zijn we een keer verkeerd afgeslagen en toen ging de tom tom de hele tijd opnieuw berekenen. Toen we verder reden gingen we door een stuk landschap met alle maal bochten en haarspeld bochten. Lijkt echt net Frankrijk!

Maandagochtend kreeg ik last van mijn verstandkiezen. En met rijden ging het al helemaal niet. Dus heeft Willy voor mij een afspraak gemaakt bij de tandarts. Dinsdag kreeg ik nog mijn vinger tussen het hek van de paddock. Snee in het topje van mijn vinger, gaat lekker. Woensdag ben ik naar de tandarts geweest. Veel papierwerk. Foto gemaakt. En het was waar ik al bang voor was en wat ik eigenlijk al wist. De kiezen groeiden scheef en moesten eruit worden gehaald. Hier kwam ook mijn rugpijn vandaan. Toen zijn de kiezen eruit gehaald. De service hier is veel fijner dan in Nederland vind ik zelf. Vriendelijker en geduldiger.
Dus nu zit ik op de bank met ijs, joghurt en pudding. En aan de medicijnen.

Waren me wel een paar dagen weer. Nu eerst rustig aan.
En dan kan ik er weer tegen aan!!!

  • 02 Juni 2011 - 19:47

    Paps En Mams:

    dat was effe klote, maar je slaat je er wel doorheen. zet um op

  • 02 Juni 2011 - 20:39

    Gerda:

    Lianne was een ellende! wij hopen dat de pijn snel minder wordt!! doe het kalm aan. we horen weer van je. groetjes van gerda en piet.

  • 02 Juni 2011 - 20:40

    Gerda:

    ik bedoel natuurlijk 'wat' een ellende.

  • 02 Juni 2011 - 21:30

    Remko Russchen:

    pff, kiezen?? Ik heb al sinds december vorig jaar een verwijs brief naar de Tandarts om maar 1 verstandskies te laten trekken, maar dat is inmiddels nog steeds niet gebeurd :-)
    Heb je erg veel last van?
    Ik heb in ieder geval met je te doen!

  • 02 Juni 2011 - 22:16

    Marleen:

    Hey Kreukeltje!! Nou, je leven is in ieder geval niet saai en zo te horen zit er ook een happy end aan: ijs, joghurt en pudding. Hihi, het zal bij jou een keer niet over lekker eten en gebak gaan. Nou ja, hopelijk eind goed al goed!

  • 02 Juni 2011 - 23:06

    Jo* Strous:

    Leuk om je te volgen. Buiten het tandartsbezoekje om heb je het duidelijk naar je zin.

    Geniet!

  • 03 Juni 2011 - 08:45

    Petra:

    Ja echt geweldig, die medice hulp daar voor al als je niet verzekerd bent....

    Ik heb daar een keer 3 uren zitten wachten bij de eerste hulp. En dan word je zo er weer uitgedonder 500 dollar lichter en op naar de volgende dokter ergens ander in de stad want hij was toch echt wel gebroken mijn been..... geld doet daar alles..... sterkte en beterschap doeg doeg en lekker veel ijs ETEN niet tege je gezicht drukken hahahaha

  • 05 Juni 2011 - 10:32

    Nathalie:

    Oeh beterschap

  • 05 Juni 2011 - 17:11

    Hennie:

    hallo lianne , fijn dat je zoveel lol hebt in je werk en vrije tijd. vervelend van die kiezen, heb je veel pijn gehad.
    was het koud op het strand of viel dat mee. je had namelijk geen badkleding aan of heb je dit niet gedaan in verband met de foto.het zijn enorme kale vlakte's daar, aan de foto's te zien zijn het kale stukken. maar het heeft ook wel weer wat . hier is alles oke, nog een week werken dan gaan wij met vakantie. nou maak er nog wat mooi's van en ik wacht weer op het volgende bericht van je ,
    groetjes hennie en henk

  • 06 Juni 2011 - 11:15

    Sandra:

    hey lianne!!!
    leuk om je verhalen steeds te lezen, wel vervelend van je kiezen. maar daar kwam dus ook je rug pijn vandaan...??? raar, maar als dat nu ook over gaat heb je mooi twee vliegen in 1 klap te pakken.
    sterkte met de tandjes en voor de rest lekker genieten!!

  • 07 Juni 2011 - 15:10

    Hendrik Luning:

    hallo Lianne, Leuk om jouw ervaringen te lezen en te zien. Een aansporing voor het doen van een buitenland-stage. Ik heb op de voicemail van W Arts ingesproken en probeer hem nog weer op te bellen. Zal mw Tibben je reisverslag aanbevelen. Veel plezier!

  • 09 Juni 2011 - 19:40

    Jael:

    Hoi Lianne,

    Ik dacht laat ik jou maar eens wat schrijven, we hebben elkaar pas op skype gesproken, en Ik vind dat je er goed uit ziet! En fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. Mooie foto's en leuke verhalen schrijf je. Veel plezier!

    Liefs Jael

  • 11 Juni 2011 - 19:48

    Yvonne Jager:

    Tjonge jonge je maakt wat mee.....
    Maar je was toch niet naar de VS gegaan om daar je kiezen te laten trekken... Maar goed ijs, yoghert en pudding verzachten vast de pijn wel. Ik hoop dat het snel weer beter gaat en dat nu ook je rug pijn wegblijft!!
    Doe rustig aan en denk goed om jezelf!! Geen vingertjes op plekken waar ze niet horen e.d. groetjes vanuit het emmeloordse en ik lees je volgende verslag wel weer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hanford

Stage in Californie.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2011

Laaste paar dagen

16 Augustus 2011

Wat is het toch super hier!

29 Juli 2011

Wat een leven hier..

09 Juli 2011

De zomer is begonnen!!!

20 Juni 2011

San Francisco
lianne

Op naar Canada!

Actief sinds 14 Mei 2011
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 32019

Voorgaande reizen:

11 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Rondreis Canada

08 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Op naar Canada

18 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Stage in Californie.

Landen bezocht: