Yes nothing happend this week! - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Yes nothing happend this week! - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Yes nothing happend this week!

Door: lianne wezeman

Blijf op de hoogte en volg lianne

17 Juni 2011 | Verenigde Staten, Hanford

Yes deze week is er niks gebeurd!! Dus dit weekend in de herkansing naar San Francisco. Ik kan lopen! Rennen gaat niet. Mijn knie buigen gaat moeilijk maar iedere dag kom ik een stukje verder

Woensdag avond zijn we met een gafe open auto , hij loopt op diesel!, ergens wezen eten en(zie de foto's) daarna zijn we nog naar een ijssalon gegaan Superior Dairy. Heb daar een heerlijk aarbeien ijsje gegeten, only one scoop.
Zelf hebben we deze week nog een keer pannenkoeken gebakken. Dat was lekker.

Dus dit weekend naar San Francisco!

• 17 Juni 2011 - 07:57

Mams:

dat ziet er superrrrrrrrrrrrrrr uit hoor.
    en jij weer op de goede weg ;).
    geniet van je weekend, kijk goed om je heen, naar al dat moois
    kus en knuffel van ons

• 17 Juni 2011 - 11:20

Henriëtte Vink:

Zo Lianne, als je van die mega- ijsjes lust komt het vast snel goed met je been. Goed koelen is belangrijk!!!!!!!!!!!
    Geniet van al het moois daar en van de paarden, dan genieten wij ook mee door het lezen van je prachtige verhalen.
    Succes, en veel plezier in SF.

• 19 Juni 2011 - 21:34

Nannie En Hommie:

hoi Lianne
    Het gaat gelukkig weer goed met je.Je hebt al weer heel wat beleefd daar,maar je hebt ook al heel veel mooie dingen gezien.En zo te lezen geniet je overal van Nu weer een weekend San Fransisco. Het is is hier niet zulk mooi weer het lijkt wel herfst. maar dat zal jou niet boeien want het is daar natuurlijk wel mooi weer, nog heel veel plezier. de groetjes van ons