Foto's! - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: lianne wezeman

Blijf op de hoogte en volg lianne

21 Mei 2011 | Verenigde Staten, Hanford

De meesten zullen de foto's al wel hebben gezien.
Ik heb gisteren lekker gereden. Black diamond die is verkocht. Een wat ouder paard, Jasper. En een 3 jarige genaamd Dundery. Die was toch wel het leukste.

Gisteravond zijn we naar een feest geweest van een meisje dat was geslaagd voor school. Was ook leuk.

Het weer hier is warm. smorgens en in de avond is het nog koud. Maar overdag is het warm en schijnt de zon volop! ik ben blij dat ik een pet heb meegenomen! het was hier 25 graden denk ik.


  • 21 Mei 2011 - 14:12

    Mams:

    leuk hoor de foto's, wat fijn dat je daar mag rijden, kun je een beetje je ei kwijt. knuffels mam

  • 21 Mei 2011 - 14:30

    Hennie Tiemens:

    hoi lianne.
    goede reis gehad zag ik,leuk om te lezen dat je het naar de zin hebt. het ziet er groot uit op de foto's. maar dat is daar heel gewoon volgens mij.
    groetjes hennie

  • 21 Mei 2011 - 22:32

    Yvonne Jager:

    Zo... Dat ziet er leuk uit... Mooie truck trouwens, vraag me af of Lotje daar WEL in zou willen i.p.v in een gewone trailer!! Hihi... fijn om te lezen dat je je draai daar al lekker een beetje aan het vinden bent, en ook al gereden... super joh! Veel groetjes vanuit het emmeloordse!! xx yvonne.

  • 22 Mei 2011 - 11:22

    Henriette:

    Leuke foto's meid, echt groot!!

  • 22 Mei 2011 - 11:55

    Danielle:

    Hoi

    Wat gaaf ziet het er uit, netjes ook. En leuk dat ze je gelijk overal bij betrekken. Volgens mij ga je een super tijd tegemoet.

    Liefs Daan

  • 22 Mei 2011 - 19:58

    Edith:

    hoi Lianne,

    het ziet er gaaf uit!
    wat groot! en wat een ruimte!
    heb je al gereden?

    we blijven je volgen!

    Groetjes Edith en Denise

  • 23 Mei 2011 - 21:33

    Marianne :

    Hoi Lianne,

    he super jij hebt ook deze site, ik lees dus ook bij jou mee, net als bij mijn Simone.

    ik lees dat het allemaal prima gaat daar, en dan het weer daar bij jou, wow

    hee meid succes daar en geniet ervan, deze ervaring nemen ze je nooit meer af

    groetjes Marianne, mams van Simone

  • 24 Mei 2011 - 19:40

    Opa Wezeman:

    Hallo lianne.Even een Krabbeltje Ik heb de foto,s net gezien het ziet er mooi uit.Grote stallen en een weidse omgeving zo te zien.Nu lianne ik groet je van dezer kant En ontvang de hartelijke groeten van je opa berend .En maak er wat moois van. ik kijk wel eens weer.daaaaaaaaag

  • 25 Mei 2011 - 21:13

    Remko Russchen:

    Net nog even de foto's bekeken, maar wat blijf ik die Amerikaanse auto's/vrachtwagens toch mooi vinden.
    Nogmaals maximaal genieten daar Lianne!

    groeten Remko

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hanford

Stage in Californie.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2011

Laaste paar dagen

16 Augustus 2011

Wat is het toch super hier!

29 Juli 2011

Wat een leven hier..

09 Juli 2011

De zomer is begonnen!!!

20 Juni 2011

San Francisco
lianne

Op naar Canada!

Actief sinds 14 Mei 2011
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 32026

Voorgaande reizen:

11 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Rondreis Canada

08 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Op naar Canada

18 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Stage in Californie.

Landen bezocht: