Sneeuw weg betekent fietsen! - Reisverslag uit Toronto, Canada van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Sneeuw weg betekent fietsen! - Reisverslag uit Toronto, Canada van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Sneeuw weg betekent fietsen!

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg lianne

30 April 2013 | Canada, Toronto


Op een van mijn vrije dagen afgelopen weken heb ik de fiets gepakt en ben ik een stukje gaan fietsen. Totaal 2 uur rondgefietst op mijn gemak.
Onderweg een plek tegen gekomen bij een meertje waar een kajak lag en verderop had iemand zelf een huisje gemaakt van triplex platen en er was een vuurplaats.
Alsof iemand hier in de weekenden is, een bizarre plek.

Op een andere dag ben ik na het werk nog wezen fietsen en toen ben ik bij een plek uitgekomen waar een klein vennetje was. Ik denk dat het 19.00 uur was. Ik hoorde krekels en kikkers, was wel gaaf!

Ook heb ik savonds laat om 23.00 uur nog buiten een keer buiten gezeten, het was niet eens zo koud.
Die avond was de lucht zo helder en het was volle maan.
Die avond heb ik allerlei dieren gehoord. Kikkers, krekels, ganzen en coyotes. # Canada.
Coyotes zijn een soort van wilde honden.

Afgelopen weekend naar een Buck & Doo party geweest. Dit is een feest dat word georganiseerd door een aanstaand bruidspaar.
Deze mensen gaan deze zomer trouwen. Ze organiseren deze party om geld te verzamelen voor hun bruiloft.

Vandaag was er een racoon op eens in de stal, dit is een kleine wasbeer.
Hij heeft de hele ochtend in een boom gezeten en daarna zagen we hem niet meer.

Volgende week begint de eerste wedstrijden. Palgrave, ik heb er zin en ben benieuwd!

  • 01 Mei 2013 - 19:12

    Marrie:

    Hoi Lianne,
    Het word hier langzaam aan ook warmer, gelukkig. Het ziet er zoveel vriendelijker uit als de zon schijnt.
    Leuk om weer iets te lezen, kijk goed uit! kus mam

  • 01 Mei 2013 - 19:27

    Geziena:

    hoi lianne, nu het is hier ook een beetje beter weer het zonnetje is er bij maar nog niet erg super warm.heel veel plezier met de wedstrijden en ook daar natuurlijk groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lianne

Op naar Canada!

Actief sinds 14 Mei 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 32030

Voorgaande reizen:

11 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Rondreis Canada

08 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Op naar Canada

18 Mei 2011 - 28 Augustus 2011

Stage in Californie.

Landen bezocht: