Happy moments book - Reisverslag uit Toronto, Canada van lianne wezeman - WaarBenJij.nu Happy moments book - Reisverslag uit Toronto, Canada van lianne wezeman - WaarBenJij.nu

Happy moments book

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg lianne

27 Mei 2013 | Canada, Toronto

Afgelopen weekend heb ik een begin gemaakt met mijn 'Happy moments book'.
Hierin schrijf ik alle leuke en momenten die me blij maakten.
En iedere dag schieten me weer dingen te binnen. Op deze manier heb ik het voor mezelf gebudeld.

Vandaag waren er weer veel Happy moments.
Samen met Brittay, zij is van Australie en is hier nu 3 weken en is ook een working student, ben ik naar het dorp gefietst. Een kort tochtje van 30 minuten, heuvel op heuvel af.

In Erin heb je de mainstreet met winkels en een aantal restaurants en een leuk cafe en dat is het. Maar omdat alles zo vlakbij elkaar is maakt het het juist leuk.
Alle winkels zijn klein en gespecialiseerd;
Deborah's chocolates
Een leuke chocolade winkel waar de kinderen van de plaatselijke school in de pauze wat snoep halen
Decore solutions
David's restaurant
Hier ben ik een aantal keer uit eten geweest, wat zeer goed was!
Minerva's
Threehaven
What's cookin

Ik heb nog wat leuke dingen gekocht. En samen met Brittany hebben we nog wat leuke foto's gemaakt.
In de middag hebben we nog een lekker ijsje gehaald en genoten van de zon! Het was 22 graden en geen wolkje aan de lucht.

Het ziet er zo anders uit dan de winter natuurlijk.
Wel gaaf om te zien hoe de natuur zo overgaat.

Komende week gaan we nog met de meiden van stal uit eten en dan zit het Canada avontuur er bijna op!

• 28 Mei 2013 - 07:25

Berend:

hoi lianne
    wat schrijf je dat weer leuk op, kreeg een beetje kippevel . tijd gaaat snel .Ik kijk er naar uit om je weer te zien. dikke kus je trotse vader

• 28 Mei 2013 - 07:33

Berend:

hoi lianne nog wat vergeten!

Dit is wat mij nog te binnen schoot.

Een mens zijn grootse zege is de overwinning op zichzelf"

Volgens mij klopt dit voor jou canadeese ervaring wat je mee neemt naar nederland:):)

Wat mooi die ervaringen de briefen enz top je bent een prachtige vrouw geworden.

greets je vader

• 28 Mei 2013 - 21:13

Marrie:

hoi lianne,
    Leuk idee zo'n boekje, zo kun je je deze reis nalezen en goed blijven herinneren
    Je hebt deze reis een flinke sprong gemaakt in je groeien naar volwassenheid volgens mij.
    fijn dat je weer thuis komt. liefs mam

• 17 Oktober 2013 - 18:33

Iemand:

wat een kut vakantie moet dat zijn

• 17 Oktober 2013 - 18:33

Marrie: